Rep Rap (was: Automaticke vymenovatko pasek ve streameru)

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 14:57:58 CEST 2011

Teda, to jsem si sedl na zadek.

Těch pár hrkajících závitových tyčí a upatlaná
hromádka plastu jako výsledek obsahuje dlouhou
řadu patentů?

To nemyslíte vážně 8-o

Pokud ano, tak to teda čumím, v jakém jsem se to ocitl světě!

ZU