Auto baterie 110Ah?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 30 00:03:47 CEST 2011

 29.6.2011, 23:47:58

Zrovna dneska jsem menil baterku u jedne obstaroni felicie. Po 20
minutach nabijeni nastartovala, po hodine jizdy taky, ale 24 hod. po
plnem nabiti uz ne. Baterka byla "akuma comfort" (lepsi rada akumy) stari
cca 6 let. I pres relativne slusnou udzbu proste skoncila.
Docela zajimava byla i vymena. Majitel prodejny, kde jsem kupoval se nabidl
ze zdarma promeri cinnost alternatoru. Kdo by odmitl, kdyz je to zadarno ,
za ano. Prihasil si to s klestovym merakem, cekal jsem, ze bude merit
proud akku, ale misto toho meril jen napeti na svorkach akku.
A ted to zacalo byt zajimave. Alternator pri nabiji ale spatne, pry je
vadne rele.
Pro mene znale, regulacni rele se u Skodovek vyskytovalo naposledy u
modelu S105/120 pred rokem 1986. Vsechny novejsi modely uz maji polovodicovi
regulator.
Nu coz, novy akku a vesela prihoda zdarna, no nekupte to. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz