Auto baterie 110Ah?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Červen 29 20:26:37 CEST 2011

2h x 4A = 8Ah - pokud baterka byla dostatecne vypraskana - naprosto nicotna kapacita. Baterka tim ale zrejme ozila a vysroubovala se na slusne napeti, takze auto bez problemu nastartovalo. Diky cerstvemu vytazeni z nabijecky se mozna i dobijecimu regulatoru zdalo, ze neni s dobijenim treba nic dramatizovat a jestli tam tech 40 minut cpal rekneme 5A, tak do dostouchalo tak akorat to, co jste prostartoval. Ze by vetrak v aute mel pouhych 50W, tomu take neverim, zkuste se schvalne podivat jakou ma pred sebou pojistku....

Zkratka nechal bych baterku celou noc nabijet slusnym proudem (kolem 10A) a teprve podle ranniho stavu bych delal zavery.

Jakub Serych