OT Data na RAID5 a jejich bezpecne smazani

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Červen 25 00:02:05 CEST 2011

Dne 24.6.2011 23:06, HW CNCnet.info napsal(a):
> Pane Smejkale tohle je pohled naprosto idealisticky - nevim kde pracujete, ale
> podle vseho nemate poneti jak takova rozhodnuti vznikaji. Na jednu stranu jste
> stastnej clovek, ale na druhou stranu jste uplne mimo jak to na techto urovnich
> funguje.

Mam pocit, ze tusim, jak podobna rozhodnuti vznikaji. Proste nekdo slibil bez
znalosti veci neco, co bud udelat nejde nebo to je velmi drahe. Anebo se to
proste zfalsuje, to prece funguje na vsech "urovnich" od materske skoly az po
mezinarodni subjekty ala IPCC.

> Nevim tedy proc mi tady davate kazani o tom co se melo.

Pokud nechcete odpoved, neptejte se. Vy jste videl jedine reseni - zrusit pole,
ja jsem vam navrhnul reseni jine - domluvit se se zakaznikem. Ale subjekty
urcite urovne asi maji pocit, ze to nemaji zapotrebi.

Standa