OT Data na RAID5 a jejich bezpecne smazani

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Červen 24 23:06:18 CEST 2011

Pane Smejkale tohle je pohled naprosto idealisticky - nevim kde
pracujete, ale podle vseho nemate poneti jak takova rozhodnuti vznikaji.
Na jednu stranu jste stastnej clovek, ale na druhou stranu jste uplne
mimo jak to na techto urovnich funguje.

Pokud jste cetl pozorne tak diskuze byla o tom, ze navrzeny postup (tedy
postupna obmena disku v poli) je naprosto k nicemu k cemuz jsem dospel -
zajimalo me zda neexistuje nejaky me neznamy zpusob jak docilit
korektniho premazani dat a zachovani pole - pokud neexistuje splnime
prani zakaznika a pole znicime i za cenu toho, ze vytvorime paralelni
pole kam prevedeme provoz.

Nevim tedy proc mi tady davate kazani o tom co se melo.

--
S pozdravem
Radek Vicek