OT Data na RAID5 a jejich bezpecne smazani

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červen 24 13:47:56 CEST 2011

Pouzivame Blanco File Shredder jak jsem byl informovan, ktery v podstate
dela to same.

Problem je v tom, ze to pole je neustale v permanenci - tzn. ze prostor
po zminenych datech uz prepsaly jina validni data. Takze jiz nejsme
schopni dolozit ze to misto na kterych ty data byla prejede tento SW.

Radek Vicek