OT Data na RAID5 a jejich bezpecne smazani

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Červen 24 13:29:57 CEST 2011

Nenapsal jste jaký SW používáte na to bezpečné mazání.
Já mám v popisu práce mimo jiné něco podobného, a používám program Data
Shredder od AEC.
Pokud takto likviduju disk na kterém byly data utajená na stupeň "V" ,
použiju volbu na přepsání celého disku.
Pokud chcu smazat jen vyhrazená data a nechci zlikvidovat celý disk, data
z disku normálně vymažu , tím je prostor po nich označen jako volné místo
a následně DataShreddrem provedu úlohu "Shred Free Space", která provede
patřičné přepsání uvolněného prostoru. (v podstatě to vytváří na disku
velké soubory až do vyčerpání kapacity disku a tyto několikrát plní
nějakým vzorem.)