OT Matematika převážně nevážně

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Červen 24 12:50:10 CEST 2011

On 24.6.2011 12:00, Milan Mlynarčík wrote:
> Zda sa, ze to vyriesia ini. Na E-bay pribudaju predajcovia s "Excludes
> Czech Republic"   :-(
> Este ze sa ma to (SK) netyka (tuk-tuk).

Pokial dostava predajca zle body za dlhu dobu dorucenia (aj ked za to
nemoze), tak sa niet co divit.

A pridavam sa k tuk-tuk. Bezne objednavam z DX a eBay, prevazne z Rise
Stredu, Vonaveho Pristavu a Krasnej Zeme (co sa tyka krajin mimo EU) -
bezne do 100EUR, a za cely cas co je u nas zrusena vynimka (mam dojem ze
od 12/2009) a platia limity EU som clo a DPH  platil jediny krat (za
zasielku z Amazonu). A zatial nikto nikdy nechcel ziadne sialene poplatky.

Vdaka sledovaciemu systemu Slovenskej posty (aj ked nefunguje na 100%)
sa da vidiet, kolko casu stravi zasielka na poste a colnici - je to
obvykle par dni. Takto vyzerala ta posledna (z DX):

    * 16.06.2011 13:25 Výstup z krajiny podávateľa.
    * 20.06.2011 11:20 Vstup do krajiny prijímateľa.
    * 21.06.2011 13:06 Neúspešný pokus o doručenie. Adresát nezastihnutý
      - oznam.

Tuk-tuk.

-m-