RE: OT Matematika převážně nevážně

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červen 24 10:46:20 CEST 2011

No 180 je poplatek za jejich skvělé služby s doručením až domů (respektive zpravidla na domácí poštu, kde si to můžete po vhození oznamovacího lístečku vyzvednout).

Ve frontě na 120ce jsem se setkal i s člověkem, kterému to zaúčtovali, protože ve svém bordelu našli jeho mail s plnou mocí a doklady, a trvali na zaplacení přesto, že si pro balík přišel osobně a celé kolečko si musel oběhnout jako my všichni ostatní z front. Šel to řešit za vedoucím pošty, ale jak dopadl nevím.

Teď si nechávám posílat něco z HK, hrdě jsem zvolil DHL přepravu za necelých 600 stovek, protože tu onanii od ČP takzvaně zadarmo už nechci zažívat. Mám tracking number, zásilku si sleduju od monitoru a jsem vysmátej....

Jakub Šerých