Re: Re: OT Matematika převážně nevážně

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pátek Červen 24 11:44:17 CEST 2011

Ja vubec nerikam, ze to schvaluju nebo ze se mi to libi (nelibi, taky
me to obtezuje a taky za to zaplatim), jen ze to dokazu pochopit.
Ale predstavte si, ze tam delate, dorazi balicek, v nem je cerna
krabicka a odesilatel je kung.pao z hongkongu. No dobre, prokazete
aktivitu, prohledate maily a zjistite, ze prijemce si objednal a
dolozil tri veci: pipatko za 10 od supershopu, chrchlatko za 20 od
megashopu a chrapatko za 30 od hypershopu. Co s tim? Nejjednodusi
reseni - napisu prijemci, at to dolozi.

KR