OT Matematika převážně nevážně

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Červen 24 11:25:51 CEST 2011

To si snad děláte prdel, ne? Takhle se chovají zaměstnanci? V mnou
placené službě? Jestli jo, tak u mě by pracovali tak minutu a pak by šli
žrát trávu. Newspeak typu workflow a system by si přitom mohli nacpat do
své vlastní pr....

Abych to uvedl trochu na pravou míru: ani ta bolšpošta není zase tak
naprosto tragická a funguje to tak, že (to mi sami sdělili) je nutno
vždy uvádět číslo zásilky. To adresát obvykle zná mnohem dřív, než to
dorazí na 120 a třeba já osobně jim ho samozřejmě vždy posílám a to už v
hlavičce mailu.

---
Jirka