Baterka NB - problem pri stalem pripojeni do site

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Červen 24 11:16:54 CEST 2011

IBM ve Windows (a předpokládám, že i jinde, neb to podle mě je součást
OS, nikoliv speciální SW - teď tam ale nejsem a nebudu, takže nemůžu
potvrdit) umožňuje nastavit právě onu hranici, od jakého stupně vybití
se zapíná nabíjení. Pro síťový provoz se doporučuje nastavit ji co
nejnižší, aby aku příliš necyklovaly a fuel gauge pak nehlásil "vadné"
aku. Nebo nejlépe aku prostě vyjmout.

---
Jirka