Baterka NB - problem pri stalem pripojeni do site

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Červen 24 09:43:13 CEST 2011

Zase možná bude problém v přesné terminologii; měl jsem na mysli
neustále opakovaný síťový provoz bez přesného rozlišení, zda je mezitím
adaptér připojen či ne. Prostě neustále opakované dobíjení (částečné
cykly), přičemž se případ od případu může lišit chování nabíjení při
přerušovaném nebo stálém napájení ze sítě.

K té dokumentaci od fuel gauge obecně: ano, často se používají obvody
BQ.... (nyní od TI). Je to ale tak, že spousta z nich datasheety nemá k
dispozici, protože jde o OEM verze přímo pro výrobce aku či NTB.
Typickým příkladem je IBM/Lenovo a např. BQ8011. Jediná shodná věc
napříč jednotlivými typy je SMBUS; vnitřní uspořádání obvodů, možnost
resetu, příkazy apod. se liší, resp. prostě nejsou žádné informace.

---
Jirka