OT Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Sudovec sudovec na seznam.cz
Čtvrtek Červen 23 00:02:46 CEST 2011

Nechci nic přehánět. Možná se budete divit, ale ani napopáté to nebylo
ono. Prostě nemám kopce rád, nejde mi to v nich a chci je mít hlavně
rychle za sebou, což je ta největší chyba. Odhadem to nefunguje, takže
sahám k dalším metodám. Jak už jsem napsal, jsem prostě asi extra dřevo.
Stejný problém mám i na běžkách a tam s ním počítám také.

A k tomu padání do příkopu - viděl jste někdy jak takový jednoduchý
pulsmetr funguje? Dopředu si nastavíte pásmo TF, ve kterém se chcete
pohybovat, a pulsmetr vám dá zvukem najevo když jdete z pásma ven. Čumět
netřeba...

	S.