Re: OT Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červen 22 23:54:23 CEST 2011

 22.6.2011, 23:42:45

Ono uplne staci, kdyz se naucite "neprepalit to", tedy nejvyse takove
tempo, ktere jste schopen udrzet alespon pul hodiny. Mozna se vam to
nepovede napoprve, mozna ani napodruhe nebo napotreti. Ale na patej
pokus to snad zvladne kazdej.
Pokud pojedete podle computeru, asi mate sanci dosahnou az o 32,457%
lepsich vysledku. Ale na druhou stranu, pokud budete furt cumet na
merak, tak brzo skoncite, v lepsim pripade v prikope s rozbitou hubou,
v horsim, prevalcovanej kamionem.
Proste nic se nema prehanet.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz