Baterka NB - problem pri stalem pripojeni do site

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Červen 22 22:08:00 CEST 2011

Tak proti prebiti to je asi chranene dobre, i destrukcni pojistkou, ale
IMHO se to proste vubec nikdy nenabiji a baterka se samovybijenim vybije
pod limit a NB uz ji nedetekuje... Asi by stacilo paralelne pripojit
nejake napeti.