Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 22 15:33:29 CEST 2011

Jeste pro puvodniho tazatele...dival jsem se na veci od Suntoo a nove
(alespon kdyz jsem si kupoval ja) maji hrudni pas:

http://www.suuntowatches.com/catalog/product/view/id/3527/s/suunto-dual-heart-rate-belt-antanalog/category/119/

cena u nas cca 1600Kc - pisou tam ze ma dualni vysilani - tedy krome
proprietarniho digi ANTu jeste nejakej analogovy open protokol:

     ANT: 65,500+ frequency provide interference-free digital radio
transmission between the heart rate monitor and your Suunto training watch.
     Coded Analog: 29 codes and open transmission allows data
transmission with cardio gym equipment. The Dual Belt works with most
major gym equipment brands, included Precor.

ale naprosto netusim co si pod tim predstavit

Radek Vicek