OT Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Červen 22 13:37:16 CEST 2011

Dne 22.06.2011 06:00, HW CNCnet.info napsal(a):
> No tak to je pana Kubace pro cokoliv jineho nez cyklistiku skoda.
>
> Vzhledem k tomu, ze bezne se uvadi jako maximalni TF pro urcity vek
> vypocet pro muze 220-vek tak pokud vezmu ze dotycnemu je odhaduji 30 let
> tak ma maximalni TF 190 bpm (udajne presnejsi vypocet je 208-(0.7*vek)
> coz je 187bpm) - je to sice individualni ale na 99% lidi to sedi
> jen podotykam, ze maximalni TF se treninkem nemeni
>
> do 65% regeneracni zona - muzete jet v podstate neomezene dlouho -
> idealni na hubnuti - cca 80% energie hradite z tuku
>
> 65-75% vytrvalostni zona - v teto zone muzete jet dlouhodobe pri pouze
> [...]

Asi tak, když jsem v mládí závodil (desetiboj, krajský průměr), byla
TF160 minimum při fartleku v zimní přípravě. Kdybych přiběhl s nižší,
dostal bych přidáno za flákání.
Souhlasím s p. Kubáčem v tom, že je lepší opravdu jezdit, než o tom
teoretizovat.

JF