RE: OT: Protiustavnost (WAS Re: ČP si udělala fakt pěknou trafiku)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červen 21 12:33:34 CEST 2011

Ovšem nebudu souzen za zabití šesti lidí, ale za ztrátu té pistole. U toho
auta se budu zodpovídat přesně za ten přestupek, který někdo spáchal a nebyl
jsem to já.
Ještě jednou, ta novela je pouze o ždímání peněz, nebude mít naprosto žádný
výchovný efekt, což by zjevně mělo být jejím cílem. To samé platilo a opět
bude platit o měření obecní/městské policie.