Re: ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Pajpach pajpach na katedrala.net
Úterý Červen 21 11:15:44 CEST 2011

No to je ta lepsi varianta, me balik pred mesicem zadrzeli (presunuli do
skladu) a od te doby se k nemu nemuzu dostat. Napsali mi dopis ze tam balik
je, s popisem co"je obvykle potreba" k uspesnemu procleni. Tak jsem jim
volal ze me nezajima co je obvykle, ale at mi reknou co potrebuji konkretne
na muj balik, protoze kopii faktury  na 40USD a celni deklaraci od
odesilatele (Digikey) tam maji, dokonce mi poslali kopie. Tak mi rekli at si
zaplatim 700 te firme co sedi ve vedlejsim kanclu, a za dva dny mam balik
doma. Ale ze ja osobne to proclit nemuzu, protoze bych napred musel od nich
mit nejaky glejt a SW za cca 25tis... Na to jsem napsal, ze balik pod 150E
nepodleha celnimu rizeni, at mi spocitaji 8USD DPH a poslou.  No a od te
doby tam stridave volam a pisu na reklamace (protoze na sklad 120 se da
dovolat asi jednu minutu za mesic, a ja nevim kterou. Jeste se mi nepovedlo
aby to aspon zvonilo, natoz aby to nekdo zvedl...), a balik si pekne lezi na
skladu.

Co to je? Vydirani, kartel, nebo jeste neco jineho?

MP

-----Původní zpráva-----
From: Kosta
Sent: Tuesday, June 21, 2011 10:49 AM
To: HW-news
Subject: ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Po 1.4. jsem objednal pár zásilek z DX, vše v cenách do 22€. V předstihu
jsem zaslal emailem potvrzení z PayLalu o zaplacení, kde byly uvedeny
položky a jejich ceny. Nikde jsem nežádal DX o uvedení nižší ceny na
obálku. Přesto mi ČP zadržela 4 z 5 zásilek. U všech chtěla opětovně
doložit cenu. Dne mi došla první. Jako dobírka za cca 800,- ČP
ignorovala mnou zaslané potvrzení o zaplacení a vycucala si z prstu
nějaká hausnumera, stanovila mi DPH a poplatek za zpracování/proclení.

Pěkné - zboží bylo zaplaceno a teď mě ČP vydírá a chce zaplatit za něco,
na co podle zákona nemá právo. Mohu zásilku převzít, zaplatit a stěžovat
si. Nebo mohu zásilku odmítnout. V každém případě na tom budu tratit.

Máte někdo obdobnou zkušenost - tohle smrdí, hodně smrdí.

Kosťa