ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červen 21 11:01:35 CEST 2011

To je divné. Nedávno jsem tady psal, že mo ČP zadržela zásilku z DX se
slunečníma brýlema. Poslal jsem ji výpis z DX. Oni si naúčtovali 96Kč,
ceny zřejmě uznali, a přišlo to bez cla. Potom jsem se nakonec od toho
člověka, kterému jsem to kupoval, dozvěděl, že ty brýle jsou
napodobeniny Oklay, a originály stojí cca 4kKč.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info