RE: ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Červen 21 10:54:26 CEST 2011

Včera jsem strávil 2,5 hodiny na poště 120. Ten bordel, co tam mají a ta nestoudnost za to chtít 96 korun je naprosto neuvěřitelná. Jen co budu mít chvilku, píšu svůj případ na ombudsmana ČP, možná i na českého ombudsmana, a budu žádat minimálně vrácení toho poplatku.

ČP je komunistický podnik se způsobem práce zamrzlým ze stalinské éry. Všechny bych je vykopal na ulici!!!

Jakub Šerých