ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Kosta info na mcu.cz
Úterý Červen 21 10:49:39 CEST 2011

Po 1.4. jsem objednal pár zásilek z DX, vše v cenách do 22€. V předstihu
jsem zaslal emailem potvrzení z PayLalu o zaplacení, kde byly uvedeny
položky a jejich ceny. Nikde jsem nežádal DX o uvedení nižší ceny na
obálku. Přesto mi ČP zadržela 4 z 5 zásilek. U všech chtěla opětovně
doložit cenu. Dne mi došla první. Jako dobírka za cca 800,- ČP
ignorovala mnou zaslané potvrzení o zaplacení a vycucala si z prstu
nějaká hausnumera, stanovila mi DPH a poplatek za zpracování/proclení.

Pěkné - zboží bylo zaplaceno a teď mě ČP vydírá a chce zaplatit za něco,
na co podle zákona nemá právo. Mohu zásilku převzít, zaplatit a stěžovat
si. Nebo mohu zásilku odmítnout. V každém případě na tom budu tratit.

Máte někdo obdobnou zkušenost - tohle smrdí, hodně smrdí.

Kosťa