obsluha pameti - VHDL

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Červen 17 18:34:57 CEST 2011

omlouvam se ze jsem chvilku nereagoval, ale normalni prace mela prednost
pred konickem

nejdriv diky vsem za reakce.

vezmu to postupne.
aktualne nejsem limitovany mistem v CPLD, je jeste tak 20 volnych
jak napsal spravne wek problem by nemela byt rychlost pameti, ale jak
vyresit casovani aby melo spravny prubeh

stale se radi jak to udelat v FPGA. ale nikdo neporadil lepsi architekturu.

pro 640x480 by slo pouzit 100MHz hodiny, ale pro 800x600 by to uz bylo za
hranici obvodu.

ad problem (chyba) 3 o synchronim designu, zkusim nasimulovat chybu

navic udelam par simulaci s tim jak to vypada pri ruznem zpusobu generovani
WR.

ohledne galva, to byl prvni plan a presne to co jsem chtel, tak jako jsem
psal na svem blogu. je tam i video vysledku.
(http://vectex.itherm.cz/articles/17/lasers-fast-enought)
problemy byly dva - pomala galva, pomale ovladani laseru.
chtelo by to neco jako MEMS XY scanner. bohuzel cena je trosku jinde.

Pavel