mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 15:25:53 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, j s wrote:

> Nebude to potom nakoniec zlozitejsie riesenie ako TLS, navyse so
> znacnym rizikom, ze mail skonci v spamovom kosi?

To si musite uvazit sam. Jak jsem pochopil tak postovni zpravu pres SMTP
poslat z MCU umite ale neumite TLS.

Takze je otazka co bude snazsi implementovat, jestli sezenete nekde
nejakou knihovnu pro TLS a postupy jak s tim pracovat a obohatite
tim toho postovniho klienta nebo zkusite to prime dorucovani.

Prime dorucovani pro Vas znamena pridat nadrizenou rutinu ktera bude
zasilaciho klienta spoustet pro ruzne IP adresy SMTP serveru a ktera
ziska tyto adresy z DNS. Coz znamena poslat UDP paket a zpracovat
prijaty UDP paket a vyextrahovat z nej ty MX servery.

To jestli to nakonec nekde skonci v kosi nebo ne neovlivnite 100% ani
v jednom pripade, elektronicka posta neni zarucene doruceni.