mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Červen 17 14:57:25 CEST 2011

Takze som sa s tym programom hral a vyzera celkom dobre. Paci sa mi na
nom to, ze je maly a neistaluje sa, proste sa len spusti.
Jedine, co mu kazilo tuto vlastnost je to, ze je zavisly na OpenSSL
knizniciach a tie su zas zavisle na nejakej Microsoftackej sracke.
Takze, spustim Popcorn, vsetko ide ako ma, ale pri prvom pokuse o
nacitanie mailov vyhlasi, ze chce nejaku kniznicu. Tak si stiahnem
kniznicu, ale aby sa tato nainstalovala, musim si stiahnut nieco ine.
Tak stiahnem nieco ine, potom mozem nainstalovat OpenSSL a potom mozem
s velkou slavou pustit Popcorn. Odosielanie posty sa mi nepodarilo
sprevadzkovat.

Mimochdom, mal si pravdu. Nedozvedel som sa z logu dokopy nic, iba to,
ze to pouziva POP3 a SMTP :)
Chcelo by to viac detailov.

Po dnesnom kole otazok a odpovedi tu na hw-liste som z toho nie omnoho
viac mudry. Vlastne doprcic ani neviem co a ako treba robit. Na webe
je informacii plno, az vela, mam aj zdrojaky k velkym a zlozitym
mailovym klientom, plus tony unvierzalnych vsepouzitelnych kniznic na
pracu so sietami/webom/mailami akehokolvek druhu, ale nejake "Hello
world" mi tam chyba.
Skusal som googlit okolo tejto treidy GPRS modemov a posielania
e-mailov. Zda sa, ze nie som prvy, kto to riesil, ale takisto sa zda,
ze bolo vela tych, co to nedoriesili.

J.S.