mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červen 17 11:38:24 CEST 2011

Nejsem si jisty, ale mam pocit ze gmail nevyzaduje TLS extensi ASCI
protokolu - nemam v praci nastaveneho zadneho klienta na Gmailu, ale
doma se vam muzu kouknout - ale nastavoval jsem ty ucty uz hodne davno a
vim urcite ze to nebylo podminkou. Je ale mozne ze se to zmenilo.

Radek Vicek