OT: odporova dekada

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 16 19:27:13 CEST 2011

1. Zalozit ucet na www.paypal.com, na to potrebujete kartu zaregistrujete na PayPal, oni vam pak odectou cca 50Kc, na vypisu pak vidite 4cislice ty opisete a tim ji v paypal aktivujete
2. http://cgi.ebay.com/Precision-Variable-decade-resistor-resistance-Box-ZX21-/220777515844?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33675d8b44
zde klepnete na buy it now a zhruba do mesice vam s tim dorazi postak.
3. 89$ je teoreticky nad soucasny celni limit, ale cinan vam rad uvede cenu 1/3, nicmene musite se s nim domluvt, gift vam neprojde, fa na 32$ by mohla.

Z meho pohledu je nakup v cine jednodusi nez nakup v CR.

J.