OT: odporova dekada

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 18:25:28 CEST 2011

to vypada slusne. dokonce je to i malicke, coz mi velice vyhovuje,
protoze v garsonce neni mista nikdy nazbyt :) akorat nemam zadne
zkusenosti s nakupy ze zahranici natoz z ciny :( muze mi nekdo poradit
jak to funguje/nefunguje ? ma nekdo zkusenost primo s goodluckbuy.com ?

diky moc

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz