OT Jaky disk 1.5TB Re: A vubec kvalita

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 16 09:15:53 CEST 2011

Tak dalsi smutna zkusenost s HDD.

Na zacatku roku jsme dostali k nam do kanclu 3 nove PCcka - HP Elite
7100 MT s 1TB disky - kolegove v nich meli Seagate ST31000528AS a ja
jediny Hitachi HDS721010CLA332.

Prvni Seagate odesel kolegovi asi po 10 dnech pouzivani - stylem, ze
vecer delal a rano nezapnul. Dnes druhy kolega poustel test disku a
bohuzel kriticky pocet premapovanych sektoru - takze dela zalohu a disk
pujde po cca 2000 hodinach na reklamaci. Takze u nas je to zatim 100% :-(

Ten muj Hitachi zatim tuktuk drzi.

Radek Vicek