OT Jaky disk 1.5TB Re: A vubec kvalita

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 15 14:14:17 CEST 2011

no jak rikam ja zatim mam jedinou zkusenost s jinou radou nez Black nebo
RE s tim malym 2.5" 250GB diskem od WD, ktery si ale ted uz nechal rict
a beha paradne - prenosova rychlost 78MB/s je na disk s max spotrebou
2.5W dobra

Asi to teda risknu, vezmu ten co jsem vybral a budu ho mesic trapit jen
tak pro formu a pak se uvidi.

Radek Vicek