OT Jaky disk 1.5TB Re: A vubec kvalita

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Červen 15 17:45:17 CEST 2011

A proc ne SSD ? Me prijde ten velociraptor nic moc , vzhledem k cene a
teplote . Idealni kompromis mezi cenou/kapacitou je koupit 2 Tb disku
a provozovat je v RAID 0 anebo 3 a je to i se zachranou dat .

Mimochodem to SSD je vynikajici odezvy jsou okamzite a staci 80gb na
nahrani par zakladnich veci, ale musi se tam udrzovat nejake volne
misto...

snehulak