Aku z Lidlu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červen 13 11:20:49 CEST 2011

Podle me jste nic nevydedukoval. To jak se muzou chovat dva ruzne clanky
(ruzny vyrobce a mozna uplne jina konstrukce) po pripojeni na konstatni
zdroj napeti - coz pro zavrene typy NiXX je zverstvo - nerika podle me
vubec nic.
Vyplyva z toho jen to kolik se pri tomto napeti premenuje vykonu na
teplo - jenze tohle lze udelat jen u baterii jako jsou treba Lixx - tam
opravdu zmerite svodovy proud. Tady jen merite to jakou energii musite
vynakladat na to abyste drzel NiMH v tom potencialu, ktery mu ale neni
prirozeny.

Radek Vicek