Re: Trvalé připojení externího monitoru - hardwarové řešení

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 20:52:32 CEST 2011

Jak tu psal Milan , tak bych stahnul prirucku a zkusil to tam posletu
nastavit. I kdyz jestli je to bios ala windows tak to asi pujde ztuha
:( Dalsi moznost je nainstalovat to na jine masine podstrcit mu rovnou
ovladac graficke karty a prohodit to zpatky do notebooku . Treba mate
v okoli nejaky shodny nebo podobny typ. Ve windows jde potom na tvrdo
nastavit jako primarni monitor ten externi jak v driverech tak myslim
i primo v nastaveni windows.

snehulak