Re: Trvalé připojení externího monitoru - hardwarové řešení

Dalibor Honza dalibor.honza na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 20:31:16 CEST 2011

Bohužel to nepomohlo ani při zavřeném víku od startu. Instalace windows se
spustí načítá to ovladače atd a asi po 30s ještě před tím než mám šanci
odsouhlasit instalaci je monitor v úsporném režimu :/

DH