Otazka k Altium

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Červen 9 12:33:52 CEST 2011

 Podle toho co vim, tak je cely koncept pouzivani PCB3Dlib knihoven uz vyrazen z vyvoje a nedoporucuje se pro dalsi pouziti. Sesazeni se delalo jen tim, jak byl model orientovany v souradne soustave, proste se souradnice 0,0,0 FP polozila na 0,0,0 3D modelu se zachovanim pozice vsech os.
Zobrazovat PCB3D knihovni modely umi jen Legacy 3D rezim (zkratka T,T,3). Altium nativne s IGES nepracuje, delalo se to prostrednictvim importu do PCB3D, takze v soucasne dobe je doporucene pouzivani vyhradne STEP modelu.

Tosa