Otazka k Altium

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 9 11:58:27 CEST 2011

Kdyz je tu toto tema, jak  zobrazim v 3D, 3D model z knihovny PCB3D Model?
Pokud je 3D model definovan primo v knihovne PBC FP pomoci Place 3D, tak se bez problemu zobrazuje, ale pokud mam FP bez 3D modleu a pak soucastce priradim
PCB3D tak nic a ani jsme neprisel na to jak definovat polohu, cili mi je cely PCB3D library velkou zahadou?

AD umi nacitat igs modely, ale napriklad igs model chladice FK201SA, se sice nacte, ale nevidim nic, muzete to nekdo zkusit?
http://www.fischerelektronik.de/fischer/uploadfischerfcool/fcool/FK_201_SA_3.igs

J.