[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 09:41:52 CEST 2011

No a s dialnicnou nalepkou je to tak, ze ked vymenite SPZ, tak mate
smolu. Niekedy pred 1/2r bola o tom reportaz v spravach.. Pani sa
prestahovala do ineho okresu, preregistrovala auto, dostala nove SPZ.
Pri kontrole na dialnici jej nalepku neuznali. Potial OK, nemala pri
sebe doklad o starej SPZ. Len ked to nasledne riesili, zistili ze
Narodna dialnicna s takouto situaciou vobec nerata a nevymeni vam
kontrolny kupon so zapisanou SPZ ani oproti dokladom z policie. No a
policia pri kontrole uznava LEN kontrolny kupon... Nezachytil som, ze
by sa  odvtedy nieco v tomto smere zmenilo :-(

miro