[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Jan Martincek konfera na martincek.com
Čtvrtek Červen 9 09:35:59 CEST 2011

U nas boli iba velke technicke - male sa zrusili a nasledne po x rokoch mame
plastovy maly a papierovy velky - proste stale sa tocime do kruhu :)) a to
neplati iba pre tieto vyhlasky...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, June 09, 2011 9:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

2011/6/9 Jan Martincek <konfera na martincek.com>:
> Za 450 to mate za hubicku.
> U nas byvalych 1800SKK - a to este policajt zduty jak hovado ze ako som si
> dovolil doniest mu znecistenu znacku :)) Vymena technickeho, riesenie
> dialnicnej, poistky a veci dokolo je samozrejmost...

U nás na úřadě měla paní hadřík, do kterýho si tu značku chytla.
Pojištění jsem pak vyřešil jednoduše na počkání, ale dálniční známku
sundávat nebudu, policie si prej jednoduše ověří, že na autě byla
vyměněná RZ. Nebo se doporučuje vozit s sebou kopii velkýho
techničáku, kde je změna zapsaná.

> Pravidlo ze SPZ musi ist lahko von na Slovensku plati. Absurdistan.

Hm, tak jste zase další krok před námi...

Pavel Kadečka