Vadny HDD?

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Červen 9 09:01:06 CEST 2011

 Diky za informace o WDIDLE3. Porizoval jsem si do notebooku novy disk WD z edice Blue a myslel jsem si, ze to dela BIOS notebooku, ze porad cvaka. Az timhle programem jsem zjistil, ze disk ma interni casovac ma nastaveny na odstaveni hlavicek po 3s a za tech par tydnu uz ma za sebou 2900 cyklu odstaveni a nastaveni hlavicek.
Jinak pro ostatni WDIDLE se musi spoustet z bootovaciho media. Pomoci skvele aplikace UNetbootin jsem si udelal z USB flashky FreeDOS bootovaci disk na ktery se WDIDLE nakopiruje a v Safe modu se provede prenastaveni timeru popsane v readme.
Ocekavam ze teplota disku ted nezanedbatelne vzroste, ale aspon me to cvakani nebude privadet k silenstvi...
Jeste jednou diky za info.

Tosa