Vadny HDD?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Červen 8 11:02:28 CEST 2011

Ahoj

Trosku se ve WD discich ted hrabu az je mi z toho zle a co se mi nelibi je
také LCC

> HD Tune Pro: WDC WD1600BEVT-00A23T0 Health
> (09) Power On Hours Count           93       93       0        5400
> (C1) Load Cycle Count               136      136      0        192691

	WD pustilo do sveta dost Green disku s velmi drastickym nastavenim
nastavenim uspornych rezimu. V pomeru k nabehanym motohodinam tenhle disk
cca 36 krat za hodinu zaparkuje hlavy. U disku určených pro servery je to
docela likvidacni. WD na to ma utilitku IMHO WDIDE3, která to umi seřídit.
Nicmene tohle je jen na okraj. Bohuzel to odpovídá rceni mezi slepymi
jednooky kralem. Pokud chci serverovy disk s malou spotřebou, tak nani moc
na vyber.

	V pripade vyse uvedeného disku bych ja osobne disk oklonoval na
jiny, testnul zda je klon O.K. a na divny disk pustil WD diagnostiku. Ta
rekne i to podstatne, zda ten disk hodit dodavateli na hlavu.

	Radek