[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Čtvrtek Červen 9 08:07:13 CEST 2011

2011/6/9 Pavel Krafcik <hw na pjk.cz>:
> Tohle se tu řešilo už dávno, kdosi měl dokonce vyzkoušený nějaký
> silicon, který se dobře chytil jak na značku, tak na plast nárazníku.
> Při tak obrovské ploše to nemusí být žádné superlepidlo lepidlo.

Pokud vím, tak silikon leptá lak, na plastovým nárazníku to tak
nevadí, ale na plechovejch pátejch dveřích asi trošku jo. U minulýho
zaměstnavatele jsme občas něco dělali v automobilce a měli jsme
zakázaný používat silikonový lepidla na naše výrobky - rozvaděče (sice
to nedávalo smysl, když na tý naší bedně už byl silikon suchej a leptá
asi jen nějaký rozpouštědlo v něm, ale zákaz je zákaz).

Ale jsou i jiný lepidla, dokonce přímo určený na lepení karoserií.
Nicméně až by tu značku chtěl v budoucnu někdo sundat (příští
majitel), tak by mi pěkně poděkoval. Podle zákona schválnosti bych to
nejspíš byl já sám, např. když bych po nehodě přišel o přední nárazník
;) To odvrtání nýtů by nebyl takovej problém.

> Já jsem si značku přišrouboval po zážitku z Mariánského náměstí před
> městskou knihovnou, kde se mi pokoušel jakýzi zmrdík vzít značku během
> dne, klidně před lidmi, tj. i přede mnou. Málem mi z toho vypadly zuby
> na chodník. Kdybych vyšel později, tak bych neměl minimálně jednu značku.

Pod svícnem bývá tma. Některý kolemjdoucí si nejspíš mysleli, že je to
jeho vlastní auto.

Pavel Kadečka