[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Čtvrtek Červen 9 07:57:52 CEST 2011

Tohle se tu řešilo už dávno, kdosi měl dokonce vyzkoušený nějaký
silicon, který se dobře chytil jak na značku, tak na plast nárazníku.
Při tak obrovské ploše to nemusí být žádné superlepidlo lepidlo.

Já jsem si značku přišrouboval po zážitku z Mariánského náměstí před
městskou knihovnou, kde se mi pokoušel jakýzi zmrdík vzít značku během
dne, klidně před lidmi, tj. i přede mnou. Málem mi z toho vypadly zuby
na chodník. Kdybych vyšel později, tak bych neměl minimálně jednu značku.

Pavel Krafčík