zahrievajuci sa transformator

Středa Červen 8 20:53:39 CEST 2011

Jestli to nebude tim, ze to ze ty trafa tolik zerou neni "videt" na rozdil od
tepelnych kouli?

Mozna ze az doba pokroci a katovani kostu se jeste zkvalitni, tak budou i traficka
jeste o tolik lepsi, ze jejich vlastni spotreba bude videt (do ruda, vykatovanejsi
i do bila) -- a pak je taky zakazou :-)

D.O.