Neznámý typ EZS - řešení

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červen 7 20:10:27 CEST 2011

> Dobrý den,
> nevím, proč firmu hledáte, když ji máte na štítku!!!!!
> Je to, jak již bylo uvedeno, ART Brno, Francouzská 82, Brno.
>
> Ústředna Vám asi na nic nebude, protože byla zapojena na policejní systém Fautor.
> Frekvence závisí na okresu, kde byla nasazena. Tento systém zavedla firma Fides na začátku
> 90. let pro hlídání bank, pošt, kulturních památek.
> V roce 95 se rozdělila na Fides Trade a ART Brno. Výrobek pochází od druhé z nich, nic nekupovala.
> Plošný spoj bude asi (c) můj, neb jsem v obou firmách pracoval.
> Konektor DB9 je asi pro monitorování.
> [...]

Zdravím,
  tak toto je přesně to, v co jsem doufal, a to, že se ozve "pachatel". Říkal
jsem si, že na této konferenci určitě bude - nemýlil jsem se. Takže moc
děkuji za ozvání :-). I informace, že produkt je tajný, je důležitá, neboť
tím pádem není třeba ani nikam telefonovat, nedáte-li Vy, nedá ani nikdo jiný.
  Podléhá režimu utajení i typ té "C&K klávesnice", abych se alespoň mohl
pokusit ji zkusit vyhledat třeba na Ebayi a připojit, co by to udělalo ?
Radiostanici mám samozřejmě ucpanou umělou zátěží, takže nehrozí, že někam
někdo vyjede (ikdyž bych pochyboval, že by tento systém ještě někde běžel
:-) ).
  Nu dobrá, tak řídicí jednotka půjde na součástky, radiostanice se přeladí
na dvoumetr a použije jako APRS nebo možná ECHOLINK node a pro tento účel se
bude hodit i ta bedna se zdrojem a zálohovacím AKU.
  Takže, možná trochu překvapivě, jsem spokojen a ještě jednou děkuji!

  S pozdravem Pavel