Re: Neznámý typ EZS - řešení

amartinik2 na seznam.cz amartinik2 na seznam.cz
Úterý Červen 7 19:56:14 CEST 2011

Dobrý den,
nevím, proč firmu hledáte, když ji máte na štítku!!!!!
Je to, jak již bylo uvedeno, ART Brno, Francouzská 82, Brno.

Ústředna Vám asi na nic nebude, protože byla zapojena na policejní systém Fautor.
Frekvence závisí na okresu, kde byla nasazena. Tento systém zavedla firma Fides na začátku
90. let pro hlídání bank, pošt, kulturních památek.
V roce 95 se rozdělila na Fides Trade a ART Brno. Výrobek pochází od druhé z nich, nic nekupovala.
Plošný spoj bude asi (c) můj, neb jsem v obou firmách pracoval.
Konektor DB9 je asi pro monitorování.
Programy ani zapojení Vám nikdo nedá, protože je oboje v režimu důvěrné. Já taky nedám.
Takže máte pěkný zdroj součástek.
Zkuste zavolat do ART Brno.

A. Martiník