Chiptuning Box

aze azehw na volny.cz
Neděle Červen 5 16:02:28 CEST 2011

To je jasné. Takže v tom mezikusu může být například jen odporový dělič?
Nesetkal se s tím někdo? Udivuje mne, že fa Maxchip to nabízí pro tolik typů
aut (snad 5.544) a u každého je tabulka s úžasným zlepšením parametrů.
Nějak se mi nezdá, že by se tímto dalo třeba u 2,0 TDI 125kW/170Hp zvednout
výkon na 145kW/197Hp. a točivý moment ještě o dalších 55 Nm. Nemám potřebu
zvyšovat výkon motoru, jen mne to uzajímá, jestli to není nějaký menší či
větší podfuk ala zde nedávno probírané šetřiče paliva.
AZE

----- Original Message -----
From: <jar.mez na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 05, 2011 12:16 PM
Subject: Re: Chiptuning Box

Obecne, vykon motoru muzete zvednout tak, ze zvysite mnozstvi paliva,
mnozstvi vzduchu, tedy plnici tlak turba, nebo vyradite ci omezite nejaky
eco blbinec.
Toho lze dosahnout tak, ze zmenite data v ridici jednotce nebo tak ze
prinutite cidla kecat  a ridici jednotka pracuje se spatnymi daty.
Priklad, chci zvednout mnozstvi vzduchu, bud primo v jednotce zmenim data
jaka je ta spravna hmotnost vzduchu, kterou chci mit ve valci tedy zmenim
nejakou hodnotu z 1 na 1,1 a mam v motoru o 10% vice,
dalsi moznost je ze analogovy signal z vahy vzduchu privedu na nejaky
bazmek, ktery mu 10% ubere a i kdyz si jednotka mysli, ze plni na 1 plni v
realu na 1.1
Obecne to tedy jde obema zpusoby, ale u obou zpusobu muze upravu delat blb i
genialni ladic, tak bacha na ty blby, v oboru chip tuningu je jako v kazde
cinnosti prevaha blbu nad genialnimi ladici.
J.