Chiptuning Box

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Neděle Červen 5 12:16:28 CEST 2011

Obecne, vykon motoru muzete zvednout tak, ze zvysite mnozstvi paliva, mnozstvi vzduchu, tedy plnici tlak turba, nebo vyradite ci omezite nejaky eco blbinec.
Toho lze dosahnout tak, ze zmenite data v ridici jednotce nebo tak ze prinutite cidla kecat  a ridici jednotka pracuje se spatnymi daty.
Priklad, chci zvednout mnozstvi vzduchu, bud primo v jednotce zmenim data jaka je ta spravna hmotnost vzduchu, kterou chci mit ve valci tedy zmenim nejakou hodnotu z 1 na 1,1 a mam v motoru o 10% vice,
dalsi moznost je ze analogovy signal z vahy vzduchu privedu na nejaky bazmek, ktery mu 10% ubere a i kdyz si jednotka mysli, ze plni na 1 plni v realu na 1.1
Obecne to tedy jde obema zpusoby, ale u obou zpusobu muze upravu delat blb i genialni ladic, tak bacha na ty blby, v oboru chip tuningu je jako v kazde cinnosti prevaha blbu nad genialnimi ladici.
J.