Re: Jake kvality zvuku lze dosahnout s MCU?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 22:17:55 CEST 2011

Nevím, jak moc přesně definovaný ten objem musí být, ale předpokládám, že to funguje podobně, jako klasická reprobedna, jen celkově menší. Alespoň tím dojmem to na mě působilo, když jsem rozebíral uvedený telefon, který kamarádovi spadnul z balkónu:-) Po vyštípání dotyčného plastového dílu a nalepení na mp3 přehrávač byla výsledná kvalita zvuku prakticky stejná, jako z toho telefonu, když ještě žil.

Zrovna mi přišly nové repráčky pro 5800, tak si s nimi o víkendu trochu pohraju a uvidíme, jak to s tím objemem je.

PH