Jake kvality zvuku lze dosahnout s MCU?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 2 10:22:00 CEST 2011

Tak jsem objednal par repracku z Nokia 5300, presneji tyto
http://cgi.ebay.com/10X-Speaker-Earpiece-Nokia-N95-8GB-N73-N81-N5300-/280653867999?pt=PDA_Accessories&hash=item4158462bdf
Sehnat k nim datasheet je asi zhola nemozne?
Pochpil jsem to spravne, ze reprak vyzaduje nejak presne definovany a uzavreny prostor za sebou, jako rezonancni komuru a zvuk, ktery takto za nim vznikde pak prochazi skrze nej ven , tedy pred nej?
Jde mi o to jak naplanovat uchyceni, zda staci repracek na predni stenu (diru na diru) nebo toto nelze jelikoz rezonator je i predni kovovy obal? Podobne u objemu za nim, musi tam byt nejaky minimalni objem nebo nebo musi byt objem definovan v rozsahu min. max. a kdyz za repro bude , placnu 100ml nebude to moc hrat?
Zkratka musim na reprak vymyslet nejaky krtyt nebo staci prostor vznikly obalem ?

J.